سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول خرید مبلمان دست دوم

شاید وقت آن رسیده باشد که حال و هوای داخل منزل خود تغییر دهید. مگر قرار است که فقط در مناسبت های مختلف مانند عید نوروز به دنبال تغییر دکوراسیون داخل خانه بود. اگر شما نیز این روزها از رنگ و روی مبلمان خود خسته شده اید و به دنبال تغییری دل‌چسب و جذاب با هزینه ای پایین هستید، خرید مبلمان دست دوم می تواند یکی از گزینه های مطلوب برای شما باشد اما خرید مبلمان دست دوم نیز با خود دردسرهای خاصی را به دنبال دارد و همین موضوع باعث می شود تا کمتر خانواده ای به دنبال مبلمان دست دوم باشد. همین موضوع سبب شد تا در این مطلب به بایدها و نبایدهای خرید مبلمان دست دوم بپردازیم.

 

 

کاربری مبلمان

قبل از اینکه به دنبال مبلمان مختلف باشید، باید کاربری و کاربرد مبلمان مورد نیاز خود را تعیین کنید؛ به این معنا که این مبلمان قرار است برای چه فضایی از منزل مورد استفاده واقع شود و افراد خانواده چه استفاده ای از آن می توانند ببرند. به عنوان نمونه اگر به دنبال ایجاد فضای آرام و مطلوب در اتاق نشیمن خود هستید، مبلمان راحتی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر در خصوص خرید مبلمان راحتی دچار تردید هستید، می توانید با مطالعه مطلب “اصول خرید مبلمان راحتی” به سؤالات و دغدغه های خود پاسخی مناسب دهید. در این میان اگر دنبال مبلمانی برای فضای لوکس و پذیرایی منزل خود هستید، مبلمان استیل و سلطنتی می تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد. از طرفی ابعاد مورد نظر برای خرید مبلمان نیز بسیار حائز اهمیت است. بسیار رخ می دهد که افراد مبلمانی را خریداری می کنند که برای فضای داخل منزل آنها از نظر اندازه و تعداد آن مناسب نیست.

 

چگونگی خرید مبلمان دست دوم

این روزها برای خرید مبلمان دست دوم نیاز به مراجعه طاقت فرسا به سمساری فروشی ها نیست بلکه با مراجعه به وب سایت های آنلاین در این حوزه می توانید در کمترین زمان به گزینه های مناسبی بر اساس بودجه مورد نظر خود دست پیدا کنید. یکی از این وب سایت، کالادو  است که با مراجعه به آن می توانید گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. از طرفی مراجعه به سمساری ها علاوه بر زمان‌بر بودن آن قیمت محصولات نسبت به فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده مبلمان دست دوم بالاتر است که این موضوع باعث شده تا این روزها مردم بیشتر به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنند. یکی دیگر از ویژگی های خرید مبلمان دست دوم به صورت اینترنتی این موضوع است که امکان مقایسه و فریبت نخوردن وجود دارد؛ جون در بیشتری سمساری ها، رویه و ظاهر مبلمان را عوض می کنند و با ظاهری زیبا آن را به قیمت گزافی به خریداران می فروشند؛ این در حالی است که از طریق فروشگاه های اینترنتی ظاهر و باطن مبلمان کاملاً مشخص می شود.

در گام اول همان طور که بیان شد باید بر اساس نوع مبل خود را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید و فرایند مذاکره با فروشنده آن را آغاز کنید.توصیه می شود که حتماً برای بازدید از مبلمان، به صورت حضوری به محلی که فروشنده قرار دارد، تشریف ببرید.

 بررسی مبلمان

برای بررسی حضوری مبلمان دست دوم باید به موارد زیر دقت شود:

  • رنگ روکش
  • عدم پوسیدگی
  • پایه های مبل
  • استقامت فوم
  • جنس پارچه مبل
  • تناسب مبل با فضای خانه
  • کلاف مبل
  • فنر های مبل

در پایان یکی از نکاتی که در خرید مبلمان دست دوم باید به آن توجه ویژه ای کرد، هزینه حمل و نقل است. با توجه به اینکه این روزها هزینه حمل و نقل نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، نیاز به برنامه ریزی های لازم در این حوزه وجود دارد. به عنوان نمونه ممکن است شما مبلمانی را پسند کنید که از نظر بعد مسافت به شم دور باشد. در چنین شرایطی باید هزینه حمل و نقل آن را مد نظر قرار دهید تا با برنامه ریزی درست بتوانید خرید مناسبی را انجام دهید.

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #کارکرده #امانتفروشیکالادو

#کالادو

#کالایدستدو

#کالایدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشیکالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتی #مبلمانایتالیایی #مبلمانایتالیایی #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترک #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضایباز #میزصندلیناهارخوری