سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

شرکت پیام رسانان نوساز کالا (سهامی خاص) به شماره ثبت 551646 در تاریخ 1398/09/25 با نام تجاری کالادو به ثبت رسیده است.                                            

کالادو یک خدمت است که هدف آن مدیریت فروش کالای دست دوم فروشندگان و ارائه آن به خریداران از کانالهای گوناگون فروش از جمله فضای مجازی و نمایشگاه حضوری است.

  • بنیانگذاران و مدیران جمعه بازار و نیازمندیهای روزنامه همشهری ، با سابقه ای بیش از دو دهه جهت ایجاد کسب و کاری جدید و به روز، در پی احیای رسانه ی سنتی خرید و فروش کالا و اثاثه دست دوم ، اما در ساختاری نوآورانه هستند.
  • در این بازار جدید از تکنولوژیهای روز فضای مجازی به همراه نمایشگاههای حضوری در فضایی روزآمد استفاده خواهد شد.
  • ایجاد بستری نوین و مبتکرانه به منظور داد و ستد مطمئن کالاها، مدیریت زمان مشتریان، حفظ حریم شخصی فروشندگان، ارائه خدمات مشاوره ای و قیمت گذاری منصفانه در فضای مجازی به منظور ایجاد امنیت، آرامش ،و رفاه مشتریان به عهده ماست .
  • در این بستر مطمئن داد و ستد، هدف ما مدیریت فروش کالاهای دست دوم فروشندگان در تمامی مراحل فرآیند فروش است.
  • اطلاع رسانی شفاف، دقیق و سریع از تمامی مراحل انجام خدمات جهت اعتماد سازی و ایجاد رابطه مستمربین مشتریان و سازمان از اهداف بنیادین ماست. در این صورت فروشندگان می توانند فرآیند فروش را در نقاط اطمینان شخصا پیگیری نمایند.
  • راهنمایان کارآزموده ما با استفاده از فضای ارتباطی مجازی و تلفنی شما را در دریافت این خدمات یاری نموده و در صورت تمایل، کالای شما  توسط تیم حمل و نقل ما به محل نمایشگاه انتقال داده خواهد شد.
  • اثاثیه فروشندگان بطور امانی و به امانت نزد ماست. در صورت وجود امکان مالی، کالاهای دست دوم نیازمند فروش فوری، خریداری و مراحل فروش را طی خواهند نمود.
  • ما کالای مشتریان را در زمان مشخص شده، و با بکارگیری شیوه های گوناگون اطلاع رسانی به فروش خواهیم رساند.
  • و در نهایت در صورتی که مشتریان علاقمند به اهدای کالا به  امور خیر باشند، ما از جانب آنها به شیوه مناسبی، درآمد حاصل از فروش کالاها را در اختیار مراکز خیریه قرار خواهیم داد.
کالادو یک خدمت است که هدف آن مدیریت فروش کالای دست دوم فروشندگان و ارائه آن به خریداران از کانالهای گوناگون فروش از جمله فضای مجازی و نمایشگاه حضوری است.

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #کارکرده #امانتفروشیکالادو

#کالادو

#کالایدستدو

#کالایدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشیکالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتی #مبلمانایتالیایی #مبلمانایتالیایی #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترک #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضایباز #میزصندلیناهارخوری