سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 راز طلایی خرید مبلمان دست دوم از دید کالادو

خرید یک ست مبلمان دست دوم مزایای فراوانی دارد. با خرید یک ست از آن علاوه بر جلوگیری از تخریب جنگل و آسیب زدن به محیط زیست، می‌توانید از یک تخفیف استثنائی نیز بهره‌مند شوید! اما خرید اسباب و اثاثیه دست دوم (به خصوص در صورتی که قصد استفاده طولانی مدت از آن را داشته باشید) همواره با کمی ریسک همراه است. چرا که اگر پس از خرید متوجه ایرادات اساسی در آن شوید، حس از بین رفتن و دور ریخته شدن هزینه رهایتان نخواهد کرد!
از همین رو کالادو قصد دارد تا در این مطلب به 5 راز خرید یک دست مبلمان موفق اشاره کنیم تا انتخاب‌های مطمئن‌تری از خرید‌های خود داشته باشید. تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

1- در صورت امکان محصول را حضوری بررسی کنید

هرچند که خرید یک محصول مانند مبلمان دست دوم به صورت اینترنتی بسیار آسان‌تر است، اما با وجود این پنهان کردن ایرادات یک مبل (حتی از نوع ظاهری آن!) در داخل یک تصویر کار سختی نیست. اگر قصد خرید یک مبل دست دوم را دارید، در صورت امکان حتما آن را از نزدیک و به دقت بررسی کرده و از زوایای مختلف آن را بسنجید.
با وجود این که برخی از فروشگاه‌های آنلاین امکان تضمین بازگرداندن محصول تا مدت معنی را در سیاست‌های کاری خود قرار داده‌اند، اما با وجود این در کشور ما چنین موردی فعلا به اندازه کافی رواج نیافته و اکثر وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی که به فروش محصولات دست دوم می‌پردازند، ارتباط مستقیمی بین فروشنده و خریدار ایجاد کرده‌اند.

2- اندازه‌های خود را به دقت بشناسید

همان‌گونه که گفتیم، اغلب سرویس‌ها امکانی برای بازگرداندن محصولات دست دوم در نظر نگرفته‌اند. از همین رو قبل از خرید باید به دقت از تناسب ابعاد منزل خود با مبلمانی که قصد خرید آن را دارید، مطمئن شوید. به همین منظور می‌توانید با یک متر به دقت ابعاد اطاق خود را اندازه‌گیری کنید، سپس ابعاد مبلمان دست دوم مورد نظرتان را به دست آورید. سپس بر روی یک کاغذ نقشه‌ای تقریبی از خانه خود و محل چینش مبلمان را ترسیم کرده و پس از آن با خیال آسوده‌تری به خرید بپردازید.

3- با ذهنی باز انتخاب کنید

هنگام خرید یک ست مبلمان دست دوم ممکن است دقیقا به آنچه که در ذهن خود دارید دست یابید. هرچند که در موارد خاصی ممکن است بخت با شما یار بوده و مبلمان رویایی خود را با چنین شرایطی به دست آورید، اما معمولا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. پس اگر قصد خرید یک ست مبلمان دست دوم را دارید، بهتر است ذهن خود را کمی بازتر نگه‌دارید و انتخاب‌های خود را به دقت بررسی کنید. چه بسا برخی از آن‌ها حتی از آنچه که شما در ذهن خود دارید مناسب‌تر نیز باشند، یا شاید بتوانند کمی خلاقیت را به فضای کار و منزل شما به ارمغان بیاورند.

 
4- اطلاعات خود را از قیمت‌های روز افزایش دهید

 

قبل از این که شروع به زیر و رو کردن فروشگاه‌های مبلمان دست دوم بکنید، ابتدا بهتر است تا کمی از قیمت‌های روز مبلمان اطلاع داشته باشید. برخی از فروشندگان ممکن است از بی‌اطلاعی خریداران استفاده کرده و قیمت بالاتری را (در حد مبلمان نو) ارائه کنند. هرچه آگاهی شما از قیمت اجناس دست دوم به خصوص مبلمان بیشتر باشد، قدرت مذاکره و چانه‌زنی شما نیز افزایش خواهد یافت.کالادو سعی کرده است محصولات خود را به پایین ترین قیمت ممکن و بلاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.

5- مراقب هزینه‌های جانبی باشید

 

 

 

هر چیز دست دومی لزوما ارزان نیست! این صرفا یک باور اشتباه در مورد اجناس دست دوم است که در میان مردم رایج شده است. خرید یک دست مبلمان دست دوم، ممکن است هزینه‌هایی مانند هزینه ترمیم، مرمت، تعویض رومبلی و… را به همراه داشته باشد. پس در هنگام بررسی مبلمان مورد نظر خود، هزینه‌های جانبی احتمالی را در نظر گرفته و محاسبه کنید. گاهی همین هزینه‌های اضافی ممکن است هزینه خرید یک دست مبلمان جدید را به وجود آورند.

نکاتی در مورد خرید مبلمان دست دوم

 

 

 

 

اگر قصد خرید ندارید هم وارد فروشگاه کالادو شوید

قبل از خریدن مبلمان از نزدیک آن را ببینید

ابعاد اتاق را اندازه‌گیری کنید

با خود پول نقد ببرید و سریع خرید کنید

در مورد قیمت مبلمان اطلاعات کسب کنید

درگیر مخارج تعمیر نشوید

 

خریداران اجناس دست دوم چه کسانی هستند؟

درصد زیادی از افرادی که متقاضی خرید کالای دست دوم هستند متعلق به طبقات پایین جامعه هستند که توانایی پرداخت هزینه خرید اجناس نو را ندارند.دسته دوم خریداران، کسانی هستند که برای استفاده کوتاه مدّت نیاز به وسایل خاصی دارند و پرداخت هزینه بالای اجناس نو برایشان توجیه اقتصادی ندارد برای مثال دانشجویانی که برای تجهیز خانه دانشجویی خود نیاز به وسایل ضروری زندگی دارند، با در نظر گرفتن این نکته که آن‌ها فقط برای چهار سال به این امکانات نیاز دارند، خرید وسایل نو برای چنین شرایطی منطقی به نظر نمی‌رسد.
درصدی از خریداران نیز افرادی هستند که به وسایل خاصی که ضروری هم نیستند علاقه دارند و ترجیح می‌دهند با خرید یک جنس دست دوم میزان کارایی آن را تست کرده و در صورت مقبول بودن هزینه بالای خرید جنس نو را بپردازند برای مثال، خرید یک دستگاه سرخ‌کن بیش از ضرورت به نوعی هوس تجربه چنین دستگاه جدیدی است. بنابراین برخی افراد این گونه وسایل را از بازار اجناس دست دوم خریداری می‌کنند.

فروشندگان کالای دست دوم چه کسانی هستند؟

بی‌تردید یکی از معضلات جوامع پیشرفته، گسترش مصرف‌گرایی در بین اقشار مختلف جامعه است. جالب اینجاست که این عارضه منفی بین تمام طبقات اجتماع، مشترک است. البته هرکس با توجّه به شرایط زندگی و محدودیت‌های خود با این پدیده دست به گریبان است. اگر در بین طبقات مرفه جامعه مصرف‌گرایی در خرید انواع لوازم لوکس، طراحی دکوراسیون منزل، خرید انواع کلکسیون و … مشاهده می‌شود. در بین طبقات پایین‌تر جامعه این مصرف‌گرایی در خرید لباس، ظرف و ظروف و سایر اجناسی است که توان مالی کافی برای پرداخت هزینه آن‌ها را دارند.
در هر دو صورت با معضل “وجود لوازم و کالاهای غیر ضروری در خانه ” روبرو هستیم. لذا هر دو گروه برای خلاصی از دست این اجناس اضافی مشتاق هستند. پس فارغ از نوع کالا و هویت فروشنده، فروشندگان کالای دست دوم به دلایل مشابهی اقدام به این کار می‌نمایند. یکی از اجناسی که خرید و فروش دست دوم آن بسیار رایج است، سرویس مبلمان است.

 

 

 

 

پس با پول نقد کافی وارد فروشگاه کالادو واقع در کیلومتر17 جاده مخصوص (شهید لشکری) نرسیده به وردآورد خ67 (آزادی) شماره 13 شوید و یا به سایت kalado.ir سر بزنید و مطمنا دست خالی بر نمی گردید.

همکاران ما در کالادو آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

 

 

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

 

 

 

kalado.shop@

kalado_shop#

#درحدنو #کارکرده #امانتفروشیکالادو

#کالادو

#کالایدستدو

#کالایدستدوم

#درحدنو

#درحدنو

#امانتفروشیکالادو#مبلمانمدرن #مبلمانمنزل #مبلراحتی #مبلمانایتالیایی #مبلمانایتالیایی #مبل #مبلمانخاص #مبلاسپرت #مبلترک #مبلال #مبلچستر #مبلمانفضایباز #میزصندلیناهارخوری