سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب صحیح در چیدمان مبل

انتخاب صحیح در چیدمان مبل 

در طراحی دکوراسیون داخلی در انتخاب‌های خود تنوع داشته باشید
داشتن تم مخصوص اتاق یکی از مهم‌ترین نکات در تعیین دکوراسیون است؛ اما این هرگز به این معنا نیست که باید تمامی محصولات یک شکل و یک طرح داشته باشند. گاهی ممکن است برخی به اشتباه این تعبیر را داشته باشند که وجود تناسب بین محصولات باعث کاهش میزان تنوع می‌شود؛ این بیان نادرستی از داشتن زمینه دکوراسیون مناسب است که برخی به اشتباه و برای فریب مخاطب به منظور افزایش فروش محصولات خود القا می‌کنند.
توجه کنید که هیچ اجباری برای خرید تمامی لوازم منزل از یک فروشگاه خاص وجود ندارد. انتخاب آزادانه ویژگی مهمی است که باید در خرید لوازم مورد نیاز خود به آن توجه نمایید. تصور نکنید که اگر از چند فروشگاه خرید کنید یا حتی طرح‌های مختلفی را انتخاب کنید، تناسب چیدمان لوازم منزل شما به هم می خورد. داشتن یک تم مخصوص به معنای نزدیکی سلیقه شما به یک حیطه مشخص است که تمامی علایق و انتخاب‌های شما در این گستره جای داده می‌شود. هیچ اجباری برای خرید دکوراسیون و به خصوص مبلمان شما دقیقا مشابه وسایل دیگر منزل شما وجود ندارد؛ بلکه باید یک پیوستگی بین انتخاب‌های شما برقرار شود.



مبلمان را با فاصله از دیوار بچینید








یکی از نکات طراحی دکوراسیون داخلی که بایستی به آن توجه شود، فاصله مناسب مبلمان از دیوار است؛ معمولا به دلایل مختلفی از قبیل افزایش فضای اتاق یا چیدمان بهتر مبلمان، سعی می‌شود تا مبل را به دیوار پشت آن تکیه دهند. تنها انتظاری که از یک مبلمان خوب باید داشت این است که به گونه‌ای در کنار هم چیده شوند که فضایی آرام و مناسب برای کنار هم بودن را ایجاد کنند.
نکته‌ای که معمولا در نظر گرفته نمی‌شود این است که تردد بین مبلمان عملا امکان پذیر نیست. این کار چهره نامطلوبی برای اتاق ایجاد می‌کند؛ هرگز اجازه ندهید که مبلمان باعث سختی عملکرد شما شود و محدودیت‌هایی برای شما ایجاد کند. وجود فضای کافی در بین و پشت مبل‌ها می‌تواند شرایط مساعدتری را برای استفاده از تمامی فضای منزل ایجاد کند. اگر تمامی بخش‌های مبلمان را در کنار هم قرار دهید شاید فضای کمتری اشغال کند اما قطعا نمای کوچکتری که برای مبلمان شما ایجاد می‌شود پس از مدتی کوتاه آزاردهنده خواهد شد. تا زمانی که اجبار به برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت ندارید سعی کنید بیشتر از فضای مرکزی اتاق برای چیدن مبلمان استفاده کنید.




توجه‌ها را معطوف به خود کنید






قطعا در دکوراسیون خود یک مورد خیلی خاص وجود دارد که می‌خواهید توجه همه افراد را حداقل یک بار و در نگاه اول به آن جلب کنید. برای این کار بهتر است به موقعیت‌های ورودی به اتاق توجه داشته باشید و سعی کنید چیدمان دکوراسیون را به گونه‌ای انجام دهید که پس از ورود به اتاق اولین چیزی باشد که در نگاه مخاطب می‌آید. بهتر است، سعی کنید چندین وسیله شاخص را برای این کار انتخاب نمایید تا تناسب و توازنی بین تمامی وسایل تزئینی و دکوراسیون اتاق شما برقرار شود.

 

https://www.instagram.com/kalado.shop

http://kalado.ir

http://mag.kalado.ir

 

 

kalado.shop    @

kalado_shop    #

#درحدنو #کارکرده #امانت_فروشی_کالادو

#کالادو

#کالای_دست_دو

#کالای_دست_دوم

#درحد_نو

#درحدنو

#امانت_فروشی-کالادو#مبلمان_مدرن #مبلمان_منزل #مبل_راحتی #مبلمان_ایتالیایی #مبلمان_ایتالیایی #مبل #مبلمان_خاص #مبل_اسپرت #مبل_ترک #مبل_ال #مبل_چستر #مبلمان_فضای_باز #میز_صندلی_ناهارخوری